Tuesday 7 October 2014

SAYA BUDAK BARU BELAJAR

Assalamualaikum smua...hehe..wat blog since Jan 2013 tp baru jer nk cot cet dalam ni..ok2..meh kenal empunya diri..

Jeng jeng jeng....

20 facts about me :)

1) Aku tak suka kemas katil sebab bagi aku macam leceh n rumit..(mengada kan)

2)Pernah jadi naib johan pertandingan tulisan cina tercantik masa sekolah rendah even budak kelas aku ade 4 orang jer melayu..hhehe

3)Masa sekolah dulu cita2 nak jd stewardess tp trpkse punahkn segala harapan sbb aku tak tinggi..

4)Tak suka lelaki yg ade misai...tak berapa nak minat..

5)Tak berapa suka makan pizza hut..suke makan piza tepi jln..bg aku lg sdap tepi jln pnye..hehe

6)Tak suka makan kek, kalo kek coklat ok lagi..

7)  Aku ade ramai kawan tapi tak ramai bff..sbb bg aku bkn senang nak jumpa kwan yg susah senang bersama..

8)Aku anak last dlm family so manja lah sket kn..tp kan..aku ni selalu jd kakak2 or mak2 pd kwan2 aku..hahaha

9)Like cooking but not baking...huhu..mmg aku tak minat nak wat kek bagai..

10)Sukar brdikari..huhu..aku ni kena ade orang teman aku even sorang..anak bngsu mcm ni eh? Haha

11)Boleh drive..tapi selalu takut kalo kena drive sorang diri..sbbnye bile lalu bndar2 ni aku takut masuk tol n tak boleh patah balik n xtau nk exit mana.hahha..memang lawak bile dgr tp ini lah kenyataan..haha

12)Aku memang tak boleh dengar sangat lagu indonesia yang slow2 n jiwang2..sbb nnt aku sedih..silap2 mngalir air mata..huhu

13)Aku ni jenis pemalu..tp bile ade orang yg mulakan ckp ke ape..aku jd ok lah lpas tu..

14)Dulu aku memang tak suke polis..hehe..tp skrg aku kena suka, syg, cinta lah sbb laki aku polis..kiki

15)Orang selalu ckp aku sombong..tp bile dh kenal aku baru tau yg aku ni macam mane..gelak besau, hehe..air muke aku jer sombong...so xknal maka xcinta lah kan..hehe

16)Aku memang suka makan benda yg berat2 sebab tu aku mok-mok..hehe..n aku x berapa nak suke mkn cikadies..

17)Cepat kesian kat orang n binatang...huhu...tgk bangla n indon tepi jln or kayuh basikal ke ape..air mata leh brlinang tau..nak2 tgk yg compang camping tu..

18)Tak suka sikat rambut..hahhaa..percaya tak???

19)Aku paling tak suka orang dah buat silap tp tak reti mintak maaf...nyampah org mcm ni..

20)Teringin sgt nak jadi mak andam sekrag ni..sbb suke dgn mekap2.. Hehe


Ok..abes dh cot cet aku utk hri ni..hehe..kalo ade slah sila maafkn bdk yg bru blajar ni..hehe..


No comments:

Post a Comment