Wednesday 4 February 2015

KEGUGURAN

hai semua, seperti yang sedia maklum keguguran merupakan mimpi ngeri buat semua wanita kan lagi-lagi yang nak kan baby dah lama..macam aku dah 2 tahun beberapa bulan dah kawen..dan aku pun baru keguguran pada 3/11/2014..sedih memang sedih tapi nak wat macam mana kan..aku fikir postif..Allah nak berikan yang terbaik buat aku..who knows right?


Pengalaman aku masa keguguran tu tak tahu nak cerita macam mana sebab terjadi begitu cepat. Aku lewat 2 minggu period dan 1st time dalam hidup aku bila buat upt double line..of coz excited gile..tapi perancangan Allah lebih baik so aku terima dengan redha :) Aku keguguran masa kandungan 6 minggu secara natural dan tak perlu D&C..takut juga kalau time tu kena kan..risau..tapi Alhamdulillah semuanya baik-baik sahaja..hehhe.. so sekarang ni tengah dalam perancangan balik untuk dapatkan baby.. 


Semoga kita semua memperoleh zuriat yang soleh dan solehah..amin

No comments:

Post a Comment