Tuesday 9 February 2016

Dr Hamid Arshat

Esok adalah 1st appointment aku untuk berjumpa Dr Hamid Arshat setelah 6 bulan buat appointment. Semoga Allah permudahkan urusan aku dan suami esok.

Setelah 3 tahun 2 bulan berkahwin dan masih belum mempunyai zuriat, telah berjumpa pakar dan pakar kata tiada masalah antara kami jadi kami tekad untuk berjumpa Dr Hamid Arshat.

Hati ini meronta-ronta inginkan zuriat sendiri, bila tengok ramai kawan2 yang berlumba-lumba menambah anak, hati kecil ini berkata-kata bila zuriat aku akan tiba. Ya Allah, ampunkan dosa hambamu yang terlalu meminta-minta...

Masuk hari ini aku telah lewat 9 hari period, tapi tanda-tanda aku ingin period telah dapat aku rasakan..tapi aku pelik kenapa aku boleh delay selama ni, tapi bila buat test negatif..fikiran ku melayang, mengharapkan keajaibanmu Ya Allah.

Adakah sebab aku diet atkins period aku jadi tak menentu? Sebab dah 2 cycle period aku jadi 10 hari sejak aku diet. Masuk bulan ke 3 aku delay 9 hari..Hormon aku lari ke?

Apa2 pun esok adalah penentuan, jika ada rezeki insyallah esok Allah tunjukkan dan begitu juga sebaliknya. Dan aku berharap nasib menyebelahiku..amin


Xoxo,

Riehanvogue

No comments:

Post a Comment